ПОРАДИ ДЛЯ ДІТЕЙ

/Files/images/sotsalniy_pedagog/fon-dlya-prezentacii-deti_0.jpg

7 порад учню

Порада перша і найтяжча
  • Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу.
  • Пам'ятайте, що успіх - це насамперед праця.
  • Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху досить бути вродливим чи багатим.
Порада друга - про любов
  • Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.
  • Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.
  • Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні, нетерпимі до чужих думок люди?
  • То чому, якщо ти саме такий, повинні любити тебе?
Порада третя - особлива
  • Потрібно на деякий час забути, що ти особливий, не такий як всі.
  • Запам'ятай, що про це знає лише твоя мама і ти сам.
Порада четверта - про найдорожче
  • Полюби себе насамперед сам.
  • Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало.
  • Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.
Порада п'ята - пріоритетна
  • Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках.
  • Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо вдосконалюйся саме в них. Хоча спробувати себе в нових справах ніколи не завадить.
  • Хто зна, можливо, саме там чекає на тебе успіх, сидить собі і жде, коли ж ти його віднайдеш.
Порада шоста - навчайся!
  • Навчайся все своє життя.
  • Ніхто не заперечує, що ти і так багато знаєш та умієш.
  • Добре, що ти знаєш, скільки часу тривала столітня війна (100?!),чудово, якщо ти можеш відрізнити комп'ютерний вірус від вірусу грипу,вітаю, якщо зумієш своїми руками забити звичайний цвях в цегляну стіну.
Порада сьома і остання (по списку, а не по значенню!)
  • Отже, ти хочеш досягти успіху? То чого ж тоді чекаєш і витрачаєш свій дорогоцінний час на читання цих порад?
  • Давай, не сиди, пора уже щось зробити своїми руками.

Коли не подобається моя зовнішність

Якщо проблеми у спілкуванні

Як швидко здолати хвилювання

Як готувати домашні заняття

Що треба робити підлітку, аби не палити

Інтернет сайти про вибір професії

Цифрова освіта «ДІЯ»wym-1618832667960

Молодіжно- інформаційна консультативна служба «Світ професій» wym-1618832739051

Платформа з профорієнтації та розвитку кар'єри wym-1618832855947

Профорієнтація – зроби свідомий вибір wym-1618832909822

ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ

/Files/images/sotsalniy_pedagog/images (1).jpg

Шановні батьки, пам’ятайте!
  • Даруйте дитині свою любов та увагу, однак не забувайте про інших членів родини, які їх теж потребують.
  • Не дивлячись ні на що, зберігайте позитивне уявлення про свою дитину.
  • Ніколи не жалійте дитину через те, що вона не така, як всі.
  • Не відгороджуйте дитину від обов’язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом з нею.
  • Надавайте дитині самостійності в діях та прийнятті рішень.
  • Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна пишатися вами.
  • Частіше розмовляйте з дитиною. Пам’ятайте, що ні телевізор, ні соціальні мережі не замінять вас.
  • Не обмежуйте дитину в спілкуванні з ровесниками.
  • Пам’ятайте, що дитина колись подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до самостійного життя. Говоріть з нею про це.
  • Ніколи не займайтеся «виховною роботою» в поганому настрої.
  • Укажіть дитині на допущену помилку, щоб вона її осмислила.
  • Оцінюйте вчинок, а не особистість. Пам’ятайте, сутність людини та її окремі вчинки не одне й те саме.
  • Дайте дитині відчути, що співчуваєте їй, вірити в неї, не зважаючи на помилку.
Як заохотити свою дитину
  • Якомога частіше схвально усміхайтеся своїй дитині тоді, коли вона миє посуд, коли робить уроки, коли грається.
  • Заохочуйте свою дитину жестами: їй буде завжди тепло і затишно, якщо мама торкнеться її голови під час приготування уроків, а тато схвально обійме й потисне руку.
  • Словесно висловлюйте схвалення найменшим успіхам своєї дитини, її поведінки.
  • Використовуйте частіше вирази: «ти правий», «ми згодні з твоєю думкою» - це формує в дитині самоповагу, розвиває здатність до самоаналізу і критичність мислення.
  • Даруйте своїй дитині подарунки та при цьому учіть її їх приймати.
  • Формуйте у своїй сім’ї традиції та ритуали заохочення дитини: день народження, Новий рік, кінець навчального року, 1 вересня, успішний виступ, сюрпризи, поздоровлення.
  • Вчіть свою дитину бути вдячною за будь-які знаки уваги, виявлені до неї, незалежно від суми грошей, витрачених на подарунки.
  • Даруйте подарунки своїй дитині не лише з урахуванням її бажань, але й з урахуванням можливостей своєї сім’ї.
  • Для заохочення своєї дитини використовуйте не лише подарунки матеріального плану, але й моральні заохочення, вигадані вами, які згодом стануть реліквією в архіві сім’ї вашої дитини.
  • Якщо хочете використовувати як заохочення гроші, використовуйте цю можливість для того, щоб дитина вчилася ними розпоряджатися розумно.
  • Якщо дитина заохочується грошима, ви повинні знати, яким чином вона ними розпорядилася й обговорити це із нею.
  • Дозволяйте своїй дитині мати кишенькові гроші, та не залишайте їх витрачання без аналізу самою дитиною з вами.
Права та обов’язки батьків, відповідальність за виховання та навчання неповнолітніх дітей.
1. Сімейний кодекс України:

ст. 150 Обов’язки батьків щодо виховання та розвитку дитини (Батьки зобов`язані піклуватися про здоров’я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток. Забезпечувати здобуття дитиною повної загальної середньої освіти).

ст. 155 Здійснення батьківських прав та виконання батьківських обов’язків (Батьківські права не можуть здійснюватися всупереч інтересам дитини. Ухиляння батьків від виконання батьківських обов’язків є підставою для покладення на них відповідальності, встановленої законом).

ст. 164 Підстави позбавлення батьківських прав (Мати, батько можуть бути позбавлені батьківських прав, якщо вона, він: ухиляються від виконання своїх батьківських обов’язків по вихованню дитини; жорстоко поводяться з дитиною; є хронічними алкоголіками або наркоманами; вдаються до будь-яких видів експлуатації дитини, примушують її до жебракування та бродяжництва).

2. Закон України про освіту:

ст. 59 Відповідальність батьків за розвиток дитини (Батьки зобов’язані: постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей).

3. Закон України про загальну середню освіту:

ст. 29 Права та обов’язки батьків та осіб, які їх замінюють (Батьки зобов’язані забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання).

4. Кримінальний кодекс України:

ст. 166 Злісне невиконання обов’язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування (Злісне невиконання батьками по догляду за дитиною, що спричинило тяжкі наслідки, - карається обмеженням волі на строк від двох до п’яти років або позбавленням волі на той самий строк).

5. Кодекс України про адміністративні правопорушення:

ст. 184 Невиконання батьками обов’язків щодо виховання дітей (Ухиляння батьків від виконання передбачених законодавством обов`язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання, виховання неповнолітніх дітей – тягне за собою попередження або накладання штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

6. Закон України про попередження насильства в сім'ї:

ст. 15. Відповідальність за вчинення насильства в сім'ї (Члени сім'ї, які вчинили насильство в сім'ї, несуть кри­мінальну, адміністративну чи цивільно-правову відпові­дальність відповідно до закону).

7. Закон України «Про охорону дитинства»:

ст. 8. Право на достатній життєвий рівень (Кожна дитина має право на рівень життя, достатній для її фізичного, інтелектуального, морального, культурного, духовного і соціального розвитку. Батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідаль­ність за створення умов, необхідних для всебічного розви­тку дитини, відповідно до законів України).

ст. 12. Права, обов'язки та відповідальність батьків за виховання та розвиток дитини (Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку особистості дитини. На кожного з батьків покладається однакова відпо­відальність за виховання, навчання і розвиток дитини. Бать­ки або особи, які їх замінюють, мають право і зобов'язані виховувати дитину, піклуватися про її здоров'я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, створювати на­лежні умови для розвитку її природних здібностей, пова­жати гідність дитини, готувати її до самостійного життя та праці.

Виховання дитини має спрямовуватися на розвиток її особистості, поваги до прав, свобод людини і громадяни­на, мови, національних історичних і культурних цінностей українського та інших народів, підготовку дитини до сві­домого життя у суспільстві в дусі взаєморозуміння, миру, милосердя, забезпечення рівноправності всіх членів сус­пільства, злагоди та дружби між народами, етнічними, на­ціональними, релігійними групами.

Позбавлення батьківських прав або відібрання дитини у батьків без позбавлення їх цих прав не звільняє батьків від обов'язку утримувати дітей.

Батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідаль­ність за порушення прав і обмеження законних інтересів дитини на охорону здоров'я, фізичний і духовний розвиток, навчання, невиконання та ухилення від виконання батьків­ських обов'язків відповідно до закону).

ПОРАДИ КОЛЕГАМ

/Files/images/sotsalniy_pedagog/teacher-with-kids-school_97632-630.jpg

Рекомендації вчителю щодо досягнення дисципліни на уроці
  • Установіть межі дозволеного, еталони поведінки учнів для стандартних ситуацій: як входити в клас, як сидіти, відповідати на запи­тання, прибирати книжки, діставати олівці та інше. Зробити це треба перш ніж ви почнете сте­жити за дотриманням порядку. Учень повинен знати, у чому полягає прийнятна чи неприпус­тима поведінка, і тільки тоді від нього можна вимагати відповідальності за дотримання кон­кретних правил. Якщо правила й обмеження не визначені, то встановити порядок у класі не мож­на! Виявіть чітку послідовність у дотриманні встановлених правил і в застосуванні способів покарання.
  • Стежте за своєю мовою, розмовляйте зав­жди повільно, спокійним голосом. Почуття гніву й обурення — звичайне явище, але воно піддається контролю і зовсім не означає, що ви не любите дітей.
  • Намагайтеся тримати свої емоції в стані спокою, зміцнюючи нерви для того, щоб ви­тримати очікувані ексцеси. Звертайте увагу і ре­агуйте на будь-які вияви позитивної поведінки дітей, які б незначні вони не були. Хто шукає гарне, той обов’язково його знаходить.
  • Уникайте безупинного негативного реа­гування. Намагайтеся рідше говорити «ні», «припини», «не можна».
  • Відрізняйте форми поведінки, які вам не подобаються, від вияву особистих якостей дітей.
  • Намагайтеся розшифрувати сигнали, що попереджають про можливість вибуху в по­ведінці дітей. Спокійно втручайтеся в ситуацію.
  • Відповідайте рішуче і впевнено, коли учні відкрито кидають виклик непокори.
  • Учням потрібен вчитель, а не партнер по грі. Будьте завжди товариські, але не забувай­те, що фамільярність виховує неповагу. Ви мо­жете цілком успішно взаємодіяти з учнями, не перетворюючись на одного з них.
  • Завжди наполягайте на повазі до доросло­го. Учні повинні звертатися до вас чемно.
  • Не йдіть на поступки й компроміси, поступаючись своїми нормами, щоб бути попу­лярним і авторитетним.
  • Пам’ятайте, що дитяча безвідпові­дальність — явище, що не має нічого спільного з відвертою непокорою, і тому боротися з нею потрібно спокійними методами.
  • Намагайтеся, щоб у вас був добрий зв’я­зок з учнями, так щоб вони могли знати, коли вони відповідають вашим очікуванням, а коли ні, поясніть, що ви очікуєте від учнів і наскільки вони відповідають цьому. Робіть це тоді, коли все йде добре, оскільки в такому випадку усе сприймається саме собою. Зворотний зв’язок сприяє встановленню гарної поведінки.
  • Не реагуйте на все занадто бурхливо, щоб незначна подія не перейшла у велике протисто­яння. Уникайте протистояння на очах в інших учнів. Немає більш неефективного методу впли­ву на людину, причому в будь-якому віці, ніж гнів і роздратування.
  • Робіть серйозні кроки, якщо учень про­довжує погано поводитися і відмовляється ви­знавати дисципліну. Визначте можливу при­чину такої поведінки, емоційні конфлікти, роз­лад уваги, проблеми в навчанні.
  • Будьте прикладом самодисципліни. Гар­ної поведінки учні в більшості випадків не вчать­ся, а переймають її.
  • Будьте зібрані. Нехай усе має своє місце. Нехай усі матеріали будуть у вас напохваті. Від одного виду діяльності до іншого переходьте поступово. Підтримуйте чистоту і порядок.
  • Готуйтеся до уроку заздалегідь, так, щоб учні були досить завантажені протягом усього часу занять. Нехай у вас завжди будуть альтерна­тивні плани й матеріали. Плануйте вашу роботу і дотримуйтесь розробленого плану. Будьте до­сить гнучкими, щоб, якщо вам не вдається зро­бити усе, що ви спланували, ви не відчували при­гніченість.
  • Поводьтесь так, щоб було видно, що ви — керівник. Виявляйте рішучість. Будьте господарем ситуації. Умійте направляти. Ви є вчитель, і учні очікують, щоб ними керували. Вони швидко розпізнають нерішучість.
  • Відсутність гарної підготовки й чітких розпоряджень є стимулом до поганої по­ведінки.
  • Створюйте умови, щоб навіть найбільш «важкі» учні отримали можливість відчути себе лідерами. Це позитивно впливає на позицію учнів і на їхню поведінку.
  • Моделюйте з учнями, як долати кризові ситуації, розчарування, гнів. Завжди будьте добрим прикладом як у слові, так і в справі, особливо коли не все добре вдається.
  • До учнів завжди виявляйте ввічливість і повагу, зберігаючи приємний голос, використо­вуючи ввічливі слова.
  • Будьте послідовні. Ніщо так не бенте­жить учня, як мінливість у настрої й діях учи­теля. Це викликає у дітей негайне бажання ви­пробувати межі дозволеного, що спричиняє до конфлікту в класі.
  • Не дратуйте учнів. Причиною роздрату­вання є незнання того, що від них очікують, непослідовні дії вчителя, несправедливе поводжен­ня з учнями, неможливість висловити власну думку, догодити.
  • Стримуйте свій гнів. Якщо ви відчуває­те, що у вас виникає роздратування, усіма си­лами прагніть не дати вашим почуттям вийти з-під контролю і розслабтеся, нехай рухи ста­нуть ненапруженими, жести — повільними й го­лос — тихим.
  • Уникайте вимог, що неможливо вико­нати. Потрібно бути абсолютно впевненим у тому, що дитина здатна виконати те, що від неї вимагають. Ніколи не карайте учня за те, що він погано встигає в школі через те, що йому не вистачає здібностей до навчання. Звичайно, за умови, що всі подібні дії ненавмисні. Вису­вання вимог, яких дитина не може виконати, створює ситуацію нерозв’язного конфлікту, з якого вона не бачить виходу. Така ситуація не­минуче завдає шкоди емоційній сфері людини. Ставте мету перед вашими учнями. Проводьте цікаві уроки, відповідні віку учнів.
  • Робіть виклад матеріалу яскравим, за­хоплюйте учнів за допомогою різноманітних методів, наочності й змістовності. Не звикайте до рутини. Будьте обережні, щоб, спонукуючи, не перезбудити учнів. Велике розмаїття на од­ному уроці не приносить користі, оскільки не дозволяє вам належним чином зосередитися на одній темі.
  • Пам’ятайте, що різні учні вимагають різних методів навчання через властиві їм мож­ливості й особливості.
  • Надайте учням достатню можливість ви­бору середовища різних завдань і видів діяль­ності. Учні найкраще виконуватимуть те, що їх особисто цікавить і більше відповідає здібностям.
  • Направляйте мислення учнів на вищі рівні. Вимагайте, щоб учні не просто запам’я­товували й ідентифікували інформацію, але вміли аналізувати, давати оцінку і застосовува­ти вивчений матеріал на практиці.
  • Надавайте учням можливість працювати в групах. Прагнення виглядати в очах інших на належному рівні може бути позитивним сти­мулом до гарної поведінки.
  • Нехай вашими діями керує любов! Взає­мини, засновані на щирій любові та прихильності, звичайно, складаються правильно, навіть незва­жаючи на неминучість окремих помилок і прорахунків з боку вчителя.
Рекомендації педагогам щодо спілкування з дітьми схильними до правопорушень
  1. Проявляйте витримку під час спілкування з проблемними підлітками.
  2. Терпляче і наполегливо пояснюйте неправильність їхніх поглядів і поведінки.
  3. Намагайтесь переконувати і відкривати “важким” підліткам гідні та цікаві життєві перспективи.
  4. Постійним повчанням не закріплюйте у підлітків, схильних до правопорушень, негативну оцінку своїх вчинків.
  5. Не перешкоджайте їхній участі у молодіжних об’єднаннях.
  6. Сприяйте організації педагогами та батьками спільних масових заходів, що з’єднують підлітків з різною поведінкою, світосприйняттям, успішністю.
  7. Залучайте “важких” підлітків в суспільно корисні трудові справи, використовуючи притаманну їм завзятість в досягненні поставленої мети, прагненні до першості.
  8. По можливості, з метою перевиховання підлітків, які вже зробили помилку в житті, змініть обставини та звичні їм форми поведінки, виказуйте їм довіру, схвалюйте їхні досягнення.
  9. Виховуйте у таких підлітків вміння не тільки підкорятися, а й приймати відповідальні рішення, не принижуючи інтереси однолітків.
Поради у роботі з дітьми девіантною поведінки

1. Дітей у яких повільний темп виконання розумових операцій не можна квапити, підганяти на уроці, примушувати працювати «за часом», адже будь-який поспіх за умови обмеження часу тільки загальмують роботу і спричинять негативні емоції. Краще повторити дитині те, що вона не встигла почути, намагатися говорити повільніше, повідомляти на початку уроку план роботи і пропонувати завдання що розраховані на повільніший темп виконання, надаючи час на підготовку до відповіді, не ставити в ситуацію необхідності швидкого переключення з одного виду діяльності на інший.

2. Для дітей які погано встигають з усіх предметів через труднощі в запам'ятовуванні, узагальненні навчального матеріалу, оперуванні поняттями, недостатнім словниковим запасом, не сформованістю навчальних навичок необхідні додаткові заняття з розвитку мовлення, пам'яті, уваги, мислення, загально навчальних навичок. Бажані індивідуальні завдання зниженого рівня труднощів. Варто схвалювати прагнення дитини досягти успіху. Дуже важливо переконати батьків займатися розвитком дитини, рекомендувати вправи та ігри. У деяких випадках цілеспрямована розвивальна робота дає змогу подолати педагогічну занедбаність і досягти високих навчальних результатів.

3. Вимоги до дітей у яких невисокий інтелектуальний потенціал потрібно знизити, адже вони страждають через слабку пам'ять, низький рівень логічного мислення. Для запобігання втраті мотивації до навчання і відхилення у поведінці варто пропонувати посильні індивідуальні завдання і відзначати навіть маленькі успіхи. В окремих випадках педагогу необхідно направити батьків на консультацію до психолога, дитячого психоневролога або психіатра.

4. У дітей що мають труднощі в навчанні й поведінці пов'язані з емоційними порушеннями, підвищена тривожність, замкненість, боязкість, нерішучість, сором'язливість, розлади нервової системи.Необхідне доброзичливе ставлення до них: підтримка, підбадьорення в ситуаціях, що викликають сильну тривогу і хвилювання (під час відповідей біля дошки, контрольних робіт, диктантів). Таких дітей краше не викликати відповідати перед усією групою, особливо на початку навчального року.

5. Головне в роботі з дітьми які проявляють гіперактивність, підвищену схильність до відволікання, труднощі в концентрації уваги, імпульсивність треба проявити терпіння і наполегливість. Розвивати вміння доводити справу до кінця, діяти цілеспрямовано й планомірно, давати невеликі завдання і здійснювати покроковий контроль виконання. Заохочувати бажану поведінку, спираючись на прагнення учнів «бути вольовою людиною». Рекомендувати батькам зайняти дитину спортом, відвідувати гуртки (моделювання, конструювання).

6. У спілкування з дітьми які проявляють агресивність, запальність, дратівливість потрібно виявляти максимальну стриманість і терпимість, адже вони самі страждають від своєї упертості, гнівливості й дратівливості. Необхідно дати зрозуміти, що дорослий — їхній друг у розв'язанні внутрішніх проблем. Педагог, знаючи інтереси і схильності агресивної дитини, зможе спрямувати її активність у конструктивне русло, тактовно і послідовно навчаючи дитину самоконтролю й стриманості.

7. Учителям при роботі з учнями які проявляють боязкість, нерішучість, замкнутість, «нелюдимість» варто залучати таких дітей до позакласної роботи, проводити групові заходи, щоб вони більше спілкувалися, долали свою боязкість, нерішучість. Давати певні доручення, частіше звертати увагу однокласників на переваги такого учня, підвищуючи його самооцінку і створюючи ситуацію успіху.

8. Учителю при роботі з учнями які проявляють підвищену тривожність, плаксивість, уразливість, схильність хвилюватися і переживати з будь-якого приводу не слід акцентувати увагу на оцінках. Перед хвилюючими подіями, контрольними треба знімати тривожність, навіювати впевненість в успіху, частіше заохочувати, схвалювати і відзначати переваги.

ЯК БЕЗПЕЧНО ПЕРЕЖИТИ ВОЄННИЙ ЧАС.

Війна є важким випробуванням для кожного з нас. У цей лихоліття нас постійно переслідують стреси, тривога, втома, почуття нетерпіння. Ми іноді відчуваємо, що сили покинули нас і це може вплинути на наше навчання, роботу та життя вдома. На цій сторінці ви дізнаєтесь кілька правил, які допоможуть вам успішно подолати цю стресову ситуацію. Ці правила, звичайно, не в змозі змінити політичну реальність, але вони можуть змінити ваше життя і допомогти вам спокійно пережити воєнний час чи інші не менш стресові ситуації. Дотримуючись цих нескладних правил, ви станете спокійнішим і сильнішим за духом і тілом.

Дотримуйтесь заведеного порядку життя - Звичайне розмірене життя створює острівець безпеки в океані небезпек і бур. Зберігаючи заведений розпорядок дня, ви демонструєте собі та оточуючим, що ви сильні та життєздатні. При цьому ви заявляєте, що продовжуєте жити і сподіватися попри все.

Дотримуйтесь режиму здорового харчування, займайтеся спортом та висипайтеся – У здоровому тілі – здоровий дух. Слідкуйте за своїм здоров'ям, і це допоможе вам успішно пережити лихоліття, не долаючи додаткових проблем.

Виконуйте вправи на розслаблення – Щоденні вправи на розслаблення допоможуть вам подолати стрес і потяг повсякденного життя. Чим регулярніше ви їх робите, тим краще навчитеся розслаблятися і підтримувати природний баланс в організмі. Все це безпосередньо впливає на настрій і душевний спокій. Спробуйте вправлятися кілька хвилин один-два рази на день.

Говоріть про свої почуття з близькими людьми – Почуття подібні до килимів – і ті, й інші потребують догляду та періодичного провітрювання. Якщо ви поділитеся своїми почуттями та переживаннями, то ви знімете з себе їхній тягар і подивіться на них по-новому. Більше того, ви можете з подивом виявити, що й інші люди відчувають те саме, що й ви.

Допомагайте іншим – це можуть бути батьки, діти або друзі, яким потрібно трохи участі чи підтримки. Ви також можете зайнятися добровольчою діяльністю в організації, яка вам подобається. Допомагаючи людям, що оточують вас, ви відчуєте себе набагато краще. Крім того, ви зможете довести собі, що у вас достатньо сил для того, щоб самому впоратися із ситуацією та надати допомогу іншим.

Виділіть час для улюблених занять – Щодня виділяйте час на те, що ви любите: заняття спортом чи мистецтвом, музика, читання, походи та багато іншого. Це допоможе вам відволіктися від важкої реальності і пам'ятати про те, що навіть у важкі часи можна знайти оазис, який зробить життя кращим.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Адреса: Харківська область, Богодухівський район, селище Золочів, вул. Клименка Віктора,63

Контакти: телефон приймальні (05764)5-13-70

Дата останньої зміни 26 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!